برگزاری نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه شکاری وحدتی دزفول

شهر دزفول پایتخت مقاومت ایران در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و راهیان نور از سراسر کشور است. نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول روز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گشایش یافت.
نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول از جاذبه‌های گردشگری دفاع مقدس در استان خوزستان است که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه شکاری وحدتی دزفول در گفت وگو با خبرنگاران گفت: اقدامات و تصمیماتی که در حوزه دفاعی انجام می شود در راستای ارتقای توان عملیاتی و سربلندی نیروی هوایی در منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد نیروی هوایی ارتش نسبت به تهدیدات دشمن دفاعی است افزود: پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی تا جایی خواهد بود تا به دشمن هزینه وارد کنیم؛ اگر دشمن تصمیم گرفت با ما مقابله کند بنابراین باید هزینه گزافی بپردازد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی خطاب به دشمنان ملت ایران اعلام کرد: نیروی هوایی با تمام وجود پشتوانه انقلاب و آماده فرمان فرماندهی کل قواست.

 

 

وی در خصوص افتتاحیه نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول نیز گفت: این نمایشگاه همه ساله با همکاری نیروهای پایگاه شکاری وحدتی با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود و باعث افتخار نیروی هوایی است.

 

 

امیر واحدی برگزاری نمایشگاه های راهیان نور را بسیار مهم و مقدس دانست و افزود: تلاش داریم که فرهنگ ایثار را به جوانان منتقل کنیم تا جوانانمان بدانند در دفاع مقدس چه کارهایی انجام شده است.

 

 

وی افزود: می‌توان از راهیان نور با جنگ شناختی که دشمن برای عوض کردن افکار جوانان به راه انداخته مقابله کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم که نمایشگاه راهیان نور نمونه بارز آن است.

 

امیر جواد ولدی فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول نیز در این آیین گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین واجب و فوری است که برپایی نمایشگاه راهیان نور مصداق عینی جهاد تبیین است.

او از مساعدت‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش که دغدغه برپایی این نمایشگاه را از بعد محتوایی داشتند، قدردانی کرد و افزود: تاریخ انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها، رنج‌ها و پیروزی‌ها باید برای نسل جوان تبیین شود.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول ادامه داد: با وجود همه این فراز و نشیب‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته است و ما وظیفه داریم این پرچم را به نسل آینده منتقل کنیم.

امیر ولدی از فرمانداران دزفول و اندیمشک که نگاه ویژه‌ای در حوزه خدمات شهری به ویژه برپایی نمایشگاه هوایی دارند و همچنین پرسنل پایگاه شکاری وحدتی دزفول قدردانی کرد.

اعضای شورای تامین شهر‌های دزفول و اندیمشک نیز در این آیین حضور داشتند.

این نمایشگاه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۸ عصر در پایگاه چهارم شکاری میزبان علاقه‌مندان، کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی است.

نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول از جاذبه‌های گردشگری دفاع مقدس در استان خوزستان است که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیما‌های جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمده است.

پایگاه چهارم شکاری دزفول با اجرای یکهزار و ۵۱۵ سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.

برای مرور اخبار و اطلاع‌رسانی از این نمایشگاه از طریق شبکه‌های اجتماعی به آدرس‌های:

www.instagram.com/Vahdatiairshow

https://t.me/Vahdatiairshow

eitaa.com/vahdatiairshow

مراجعه فرمایید.

در ادامه پوسترهای برگزاری این نمایشگاه را مرور می‌کنیم:

 

 

 

 

تقدیر و اهدای لوح به خانم آناهیا کیانی هنرمتد مردمی و سفیر فرهنگی نیروی هوایی ارتش در استان خوزستان توسط فرماندهی پایگاه وحدتی.

غرفه‌های محصولات فرهتنگی مستقر در نمایشگاه راهیان نور

غرفه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهاجا

در ادامه استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه شکاری وحدتی ۱۴۰۲ را مشاهده بفرمایید.

مانور جنگنده‌های مستقر در نمایشگاه بر فراز پایگاه شکاری وحدتی