امیر واحدی: هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریم

امیر سرتیپ واحدی در جشن فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای اف۵ در پایگاه شکاری وحدتی با ارج نهادن به مقام شهدا ،خطاب به فرماندهان و خلبانان جوان اظهار کرد: هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریم.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرماند ه نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف۵ در پایگاه هوایی وحدتی ذزفول با بیان اینکه شهدا در اخلاق، ولایمداری و در تخصص های پروازی الگوی جوانان و خلبانان هستند گفت: شهادت همکاران عزیزمان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جریان انجام ماموریت ها، عزت و افتخاری برای نهاجا است و تقدیم شهدای بسیار در راه دفاع از امنیت کشور بیانگر این مهم می باشد که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با شهدا پیمان بسته و راه آنها را ادامه می دهد.
وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی، با خون شهدا به پیروزی رسید و ما این انقلاب را به برکت رهبری امام خمینی (ره)، جانفشانی شهدا و پشتیبانی مردم داریم؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز با رهنمودها و هدایت های داهیانه خود این انقلاب را به خوبی صیانت کردند و ما باید شاکر خداوند باشیم که در این مقطع زمانی در این سرزمین زندگی می کنیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و دیدیم و شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ما به میدان آمد اما رزمندگان با کمترین امکانات و صرفا با توکل بر خداوند، پیروی از ولی فقیه و روحیه ایثار و شهادت توانستند پیروز میدان باشند.
امیر واحدی تاکید کرد: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، روحیه جهادی و شهادت طلبی بودیم و همه شاهد هستند که عرصه های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنیم؛ بنابراین باید این روحیه و فرهنگ را در کشور ترویج کنیم.
وی با بیان اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و با توکل بر خدا و توسل بر روحیه شهادت طلبی پیروز شدند، خاطر نشان کرد: امروز صنعت دفاعی ما در دنیا بسیار قوی است و این دستاورد نتیجه توسل به روحیه جهادی و ایثار است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فارغ التحصیلان خلبانی، عنوان کرد: شما عزیزانی که لباس خدمت به تن کرده اید باید بیش از پیش به زندگی و توصیه های شهدا توجه کنید؛ با مروری بر وصیت نامه آنها در می یابیم که “تبعیت از رهبری” مهم ترین وصیت و تاکید آن عزیزان بوده و باید به این توصیه ها توجه ویژه ای داشته باشیم.
امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: باید منویات معظم له را مطالعه و به آنان جامه عمل بپوشانیم؛ و در این راه هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریم.